F.A.M.E

F.A.M.E som står för Forgiving All My Enemies handlar om Chris Brown's förflutna tid, efter misshandeln mot Rihanna.. Då många började hata honom och allt, dvs haters därför är albumet tillägnad för de och att han förlåter de.


Så därför ska jag nu lista de bästa låtarna(enligt mig) som är på albumet och de är nt i ordning.



Deuces



Up 2 you



Next to you



Should have kissed you



All back



Beg for it


ENJOYY ♥


LOVE MESSAGES
Postat av: yi

jag älskar hans nya album!!!



hahahah jaa jättefin där! jag va fotografen dt e drf dt nt finns bilder på mig -.- varje gång jag säger "ta bild på mig" svaret är " ahh v'nta ta kort på mig först" HAHAHAH

2011-04-29 @ 21:57:46
URL: http://babyduck.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (Visas endast för mig!)

URL/Bloggadress:

Type and write:

Trackback