BOY,YOU GOT MY HEARTBEAT RUNNIN' AWAY

Sorry att ja nt har uppdaterat, men ja har fullt upp med min APU nu som pågår i 2v, så därför har ja nt haft tid.
Hoppas ni har överseende, detta kmr nog va så även efter det ,tills sommarlovet sen kmr dt nog flyta på som vanligt.
Så bara för det, så ska jag lägga dubbelt upp med låtar , låter bra va? :D
PS, om ja har tid så lägger jag självklart upp annars om nt så vet ni vf nu :)




@ WE ♥ IT

Brisco ft. Lil Wayne & Jade - By Your Side



Lil Wayne - How To Love



One Chance ft T-Pain - Xtacy



Fabolous ft. Young Jeezy - Rollin(remix)



Nicki Minaj - Catch me



Lil Wayne ft Gudda Gudda - It's Young Money



Taio Cruz - Positive



Chiddy Bang feat. The Knocks - When You've Got Music



Yung Berg feat. Chopper City - Pussy Poppin



ENJOOOYY ♥

LOVE MESSAGES
Postat av: Emma

Bra musik - bra blogg :)



Vill du ha ett bloggsvar ? Checka min blogg :) Kram

2011-05-27 @ 21:55:44
URL: http://www.bonnenuit.devote.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (Visas endast för mig!)

URL/Bloggadress:

Type and write:

Trackback