GMX - DÅ DU SER PÅ MIG

Helloo peeeppz!!
Det var längesen! Jag vet att jag vart dålig med bloggandet men jag har haft fullt upp med skolan så hoppas ni har förståelse ! :)
Men nu ska det bli skönt med höstlov så det kanske kmr upp uppdateringar om jag har tid ! :D
Nu tänkte jag tipsa om denna låt jag fick syn på igår, o jag skojar nt har drogat den sen dess ! HAHAH återstår bara o se när ja tröttnar på den xD haha men dt lär nt bli än iaf ;)
Är egentligen inget fan av svensk musik, men just detta är undantag o att han är VIET gör dt ännu bättre!
WIIHOHO VIET PRIDE ! (H)
Iaf måste bara säga fyfan vad bra låten är, värsta soft beat o himla chill låt :D ouufff, så ta o lyssna på den vettja!
Tyvärr verka dt som att dt nt finns ngn mp3-fil förtillfället men så fort dt har kommit lägger jag upp den !
Så NJUT AV MUSIKEN SOM JAG GÖR  !!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Edit : Nu har jag lyckats skaffa fram låten, wiiiiee ^^ skit lycklig, hihi så har drogat den som fasen :D om ni vill ha låten så adda mig på : [email protected]. Så skickar jag den ;) 




LOVE MESSAGES
Postat av: LTJ

sv: Xem Phim heter appen, men observera att dom bara snacka vietnamesiska xD . det finns koreansk och andra asiatiska drama men dom snacka vietnamesiska eller så är det vietsub :D

2011-11-16 @ 11:10:27
URL: http://jeennylu.blogg.se/
Postat av: LTJ

bra låt ju ;o vettu vart han bor för nånstans? . grym!



sv: hihi lugnt lugnt, visst var bebisarna söta :D

2011-11-17 @ 19:49:10
URL: http://jeennylu.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (Visas endast för mig!)

URL/Bloggadress:

Type and write:

Trackback